Reklamace

Milí zákazníci,

snažíme se vždy maximálně předcházet jakýmkoliv reklamacím. Naše výrobky pečlivě kontrolujeme a usilujeme o to, abychom neměli žádné reklamace. Velmi nás totiž mrzí jakákoliv komplikace, která by Vám mohla způsobit ztrátu času. Přesto jestli dojde k problému, prosím postupujte podle instrukcí. 

NOVĚ VYŘÍDÍME VAŠI REKLAMACI NEJPOZDĚJI DO 5 DNŮ. 

Protože jsme specialisté na vánoční osvětlení a uvědomujeme si, jak je důležité mít funkční výrobky zejména v období Vánoc, chceme vyřídit vaši reklamaci IHNED. Abychom vše logisticky zvládli, dali jsme si termín maximálně 5 pracovních dnů. Za tuto dobu od nahlášení poruchy nebo přijetí Vaší oprávněné reklamce (nejlépe emailem) jsme schopni vaši reklamaci vyřídit. 

1) Vrácení nebo výměna produktů

Při nákupu v decoLED.cz máte nárok v průběhu 14 dní od data nákupu na vrácení zboží. Podmínkou je, aby výrobek byl nepoužívaný, nepoškozený a v původním balení.

Adresa pro vrácení zboží:

BON JOUR ILLUMINATION s.r.o.
Kladenská 37
252 61 Dobrovíz

2) Změna nebo zrušení objednávky

Vzhledem k tomu, že využíváme maximálně automatizovaný systém k vyřizování objednávek, je velice náročné měnit objednávku po jejím odeslání. Rozhodně se Vám pokusíme vyjít vstříc a provést změnu. Kontaktujte nás - 251 564 600. 

 

3) Reklamace vánočního osvětlení

Vánoční osvětlení decoLED prochází kontrolami a splňuje nejnáročnější podmínky. Prosíme Vás, abyste pečlivě vyzkoušeli Váš výrobek před tím, než budete chtít reklamovat. Někdy může jít jen o otočení konektoru o 180 stupňů. Přečtěte si rovněž článek často kladené otázky. V případě, že si nevíte rady, kontaktuje nás.

4) Produkty, které nemůžete vrátit nebo vyměnit

Jedná se o výrobky, které jsou vyrobeny na míru přesně podle Vašich požadavků. Např. svíticí logo Vaší společnosti nebo podobné zakázky.