Doprava a platba

Můžete si vybrat z více dopravců. Zvolte si ten, který Vám bude nejlépe vyhovovat.

Cena Dopravy:

  • 0 Kč   - osobní odběr Dobrovíz
  • 85 Kč - GEIS kurýr 
  • 85 Kč - Česká pošta
     

Způsoby platby

  • bankovním převodem (0 Kč)
  • dobírkou (36 Kč)
  • platební kartou (0 Kč)

GEIS - přeprava do druhého dne

  • Cena přepravy: 85,- Kč (+ 36,- Kč dobírka)
  • zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • kde se zásilka nachází můžete sledovat zde
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska
  • V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
  • V případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat zápis o škodě ihned při převzetí zásilky
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, je nutné informovat zákaznický servis GEIS a požadovat sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 2 dnů od převzetí.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás: 251 564 600

Česká pošta

  • Cena přepravy: 85,- Kč (+ 36,- Kč dobírka)
  • sledovat zásilku můžete zde
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.