Doprava a platba
Pro doručení objednaného zboží můžete volit z více dopravců a vybrat tak způsob dopravy i platby, který vám bude nejlépe vyhovovat.
Cena Dopravy:
|
Způsoby platby
|
GLS
- Cena přepravy: 85,- Kč (+ 36,- Kč dobírka)
- zboží bude doručeno do druhého pracovního dne
- oznámení o doručování zásilky SMS nebo e-mailem den předem
- možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
- v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- kde se zásilka nachází můžete sledovat zde
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska
- v případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
- v případě zjevného poškození obalu zásilky je nutné sepsat zápis o škodě ihned při převzetí zásilky
- pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, je nutné informovat zákaznický servis GLS a požadovat sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 2 dnů od převzetí
- v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás: 800 160 160
Česká pošta
- Cena přepravy: 85,- Kč (+ 36,- Kč dobírka)
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- sledovat zásilku můžete zde
- v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o uložení zásilky na příslušné pobočce České pošty. Doba, po kterou je zásilka na pobočce uložena, je vždy uvedena na Oznámení, většinou to bývá 10-14 dnů
- prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska
- v případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky. V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte, společně se dohodneme na dalším postupu.
- v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Zásilkovna
- Cena přepravy: 39,- Kč (+ 36,- Kč dobírka)
- doručení balíčku na některé z výdejních míst Zásilkovny
- vámi zvolené místo vyzvednutní, které máte blízko domova nebo třeba po cestě z práce
- oznámení o doručení zásilky na zvolenou pobočku SMS a e-mailem
- možnost prodloužit si termín vyzvednutí zásilky
- sledovat zásilku můžete zde
- při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo a mailovou adresu, na kterých jste k zastižení
- doprava vhodná pro zásilky menších rozměrů