Často kladené otázky

Prosím před tím, než budete kontaktovat zákaznickou podporu, přečtěte si následující otázky, které možná vyřeší Váš problém. Samozřejmě v případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat, rádi se Vám budeme věnovat.

1. Objednal jsem si barevné vánoční osvětlení, ale vypadá že je jen jednobarevné?

Teprve po zapojení výrobku do sítě zjistíte barvu světla. Nerozsvícené osvětlení vypadá vždy jako standartní bílé.

2. Proč osvětlení na baterie jemně problikává, nebo nesvítí dostatečnou intenzitou?

Intenzita osvětlení na baterie může být zapříčíněna vloženými bateriemi. Např. nabíjecí baterie mají nižší napětí, než ty klasické, takže mohou způsobovat slabší intenzitu světla. Baterie nemusí být plně nabité, případně se může jednat o starší baterie. v tomto případě doporučujeme vyzkoušet baterie nové

3. Máte tištěný katalog?

Ano, máme a velmi rádi Vám ho zašleme. Kontaktujte nás.

4. Kde mohu vidět produkty decoLED? 

Navštivte náš Vánoční dvůr v Dobrovízi, na Praze Západ, kde pro vás vždy v adventním čase otevíráme maloobchodní prodejnu. Přístupné jsou také ostatní prostory Vánočního dvora se světelnou výzdobou, vánoční dílny pro děti i naše kavárna.

 

Otázky ohledně doručení

Pokud Vás zajímají dotazy ohledně doručení Vašich zásliek, zcela jistě Vám tato sekce pomůže.

1. Když je zboží skladem, kdy můžu očekávat zásilku?

Díky propojení skladového systému přímo s naším e-shopem máte jistotu, že zboží máme opravdu skladem. Pokud bude objednávka přijata do 10:00, můžete očekávat balíček již druhý den. 

Pokud jste se rozhodli svoji objednávku uhradit bankovním převodem, zásilku odesíláme v momentě přijetí platby na účet.

2. Mohu dobírku uhradit kartou?

Ano, u všech dopravců máme povolenu možnost platby kartou.

3. Je možná změna doručovací adresy po expedici zásilky?

Ano, změnit doručovací adresu většinou možné je. Je ale třeba kontaktovat dopravce s číslem zásilky a jiné doručovací místo domluvit přímo s ním. Většinou to znamená také zpozdění doručení o jeden den.

4. Faktura není v balíčku, kde ji najdu?

Daňový doklad není součástí balíčku, u zboží neleznete dodací list pro kontrolu, zda vaše zásilka obsahuje vše, co jste si objednali. Fakturu zasíláme elektronicky. Najdete ji v příloze zprávy, kterou Vás informujeme o odeslání balíčku. V tomto emailu naleznete také číslo zásilky u vámi zvoleného dopravce a reklamační formulář pro případ, že byste s objednaným zbožím nebyli spokojeni.