Dobrý den, přestal mi svítit LED světelný řetěz,který jsem koupila v září 2018. Zkoušela jsem rady na vašich stránkách a řetěz nesvítí. Můžete mi poradit postup na reklamaci. Děkuji GerlichováMarkéta Gerlichová
Vážený zákazníku,
pokud ani rady na našich stránkách nepomohly, bude třeba doručit nám produkt k reklamaci na níže uvedenou adresu buď přepravní balíkovou službou nebo osobně:
DECOLED s.r.o.
Kladenská 37
252 61 Dobrovíz
K reklamaci prosím využijte reklamační formulář, který zasíláme jako přílohu emailu s informací o expedici objednávky, přílohou tohoto emailu je i daňový doklad.
Zboží prosím zašlete pečlivě zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, do zásilky vložte reklamační formulář nebo průvodní dopis, kde uvedete závadu výrobku, kontaktní údaje a případně další důležité informace k vyřízení reklamace, kopii daňového dokladu nebo alespoň jeho číslo tak, abychom mohli v našem systému dohledat.
Reklamace vyřizujeme ve zkrácené lhůtě, maximálně do týdne by mělo být vše vyřešeno. V případě komplikace nebo složitějšího řešení Vás kontaktujeme a společně se domluvíme na dalším postupu a vhodném řešení. Více informací naleznete v sekci Reklamace.
S pozdravem a přáním pěkného dne, tým eshopu www.decoled.cz